Skanowanie dokumentów i co dalej?

Zeskanowana dokumentacja jest umieszczana na serwerze umieszczonym u Klienta, na którym zainstalujemy oprogramowanie dające dostęp do dokumentów przez dowolną przeglądarkę internetową. Wzmiankowane oprogramowanie rozpowszechniane jest na licencji Open Source, co skutkuje brakiem konieczności kupowania na nie licencji. System zarządzania dokumentacją, jaki proponujemy jest z powodzeniem stosowany m.in. przez Marynarkę Wojenną USA, Francuską Komisję Energii Atomowej czy sieć Leroy Merlin.  Jest on na tyle prosty i intuicyjny, że jego obsługa nie będzie stanowiła problemu nawet dla osób mało biegłych w obsłudze komputera. Ponadto przeprowadzamy kilkunastominutowe szkolenie dla pracowników z zasad użytkowania systemu i jesteśmy stale gotowi do rozwiązania ewentualnych problemów w jego funkcjonowaniu. Archiwum cyfrowe daje możliwość bieżącego wyszukiwania w dokumentach (dzięki technologii OCR).

Archiwizacja dokumentów Ariadna

Archiwum cyfrowe - bezpieczeństwo

Wysoki stopień bezpieczeństwa uzyskujemy dzięki umieszczeniu skanów dokumentów na serwerze w pomieszczeniach Klienta. Mając na celu zmniejszenie kosztów jakie ponosi Klient, będziemy starali się wykorzystać do tego celu jeden z aktualnie użytkowanych komputerów. Jest to rozwiązanie znacznie bezpieczniejsze od przechowywania dokumentacji w chmurze, gdzie często nie możemy nawet stwierdzić w jakim kraju znajduje się serwer z naszą dokumentacją. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo zdigitalizowanego materiału oraz wymierne korzyści ekonomiczne Klienta.


Add this to your website